Eilen illalla saavuimme Vaalaan jälkileirille. Tänään alkoivat sitten reenailut aamu yhdeksältä. Aluksi harjoittelimme Sisun kanssa kepin ilmaisua, tätä emme olleet aijemmin harjoitelleet koska jälkiharrastuksemme on kuitenkin aika alkuvaiheessa. Sisustaja rakastui keppeihin ja niitä oli oikein mukava tuoda minulle. Sitten laitoimme neljä keppiä pienelle jäljelle ja Sisu nosti ne kaikki minulle hienosti. Vautsi vau. Sitten harjoittelimme janaa jossa oli yksi keppi, Sisu olisi halunnut jatkaa eteenpäin jälkeä joten näytin sille missä keppi on ja se nosti sen sitten minulle. Lillille tein makkarajäljen ja tyttö veti sen oikein tarkasti ja näppärästi.

Iltapäivän reeneissä teimme jälleen jäljet Tein Sisulle kaarevan jäljen jossa oli viisi keppiä. Sisu meni jäljen tosi hyvin ja nosti hienosti kaikki kepit minulle. Wuhuu. Lillille tein myös u:n muotoisen vähän pitemmän makkarajäljen ja sekin meni oikein hienosti, tuntuu että jälkeä voisi huomenna vieläkin pidentää kun tuntuu tytöllä intoa riittävän. Lopuksi otimme vielä esineruutua ja siinäkin Sisu pisteli parastaan. Jossu vei alueen molempiin takakulmiin esineet ja Sisu haki ne minulle hienosti, virtaa tuntui riittävän ja nopsasti poika toimi. Oli kyllä hyvä päivä, ei olisi uskonut että näin hienosti suoriudumme :)