Laitanpa vielä paimennusleriltä kuvasia muutaman lisää. Koirien kanssa ollaan nyt vaan lorvailtu, otettu pottua, veneilty ja semmottii. Huomenna olisi tarkoitus tokoilla ja agiliidellä jälleen.
Bingo ja Lilli remuavat

Rymyporukkaan liittyi vielä Dixie

Sitten nämä kaksi saman väristä penskaa kirmailivat

Sitten Marja-Leenan ottamia kuvia Sisusta, suuret kiitokset kuvaajalle


Ja mitä olisikaan paimennusleiri ilman pusikoissa mekastavaa Kaiusta? Tässä Lillin ja Keiran ilmeet




Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.