Empulla siis pullat uunissa, mulla ei. Olen saanut n. -20cm laardia poltettua mahasta, asiaa! Emma kasvattelee mahaansa ja se alkaa olla aikamoinen tankki. Ultrassakaan ei olla käyty kun en usko että se ihan huvikseen olisi moista alavatsaa kasvatellut. Nyt toivotaan kovasti tyttöpentuja, niille kun tuntuu kovasti olevan kysyntää. Mahdollisille urospennuille voisi olla vielä koteja hakusessa :) Mutta jospa sieltä nyt jotain natiaisia syntyisi.

rudijaike-normal.jpg

Rudi ja Ike tutkailee lampaita :)

Lillin kanssa ollaan kisattu agia. Välillä saadaan nollia ja välillä ei, minä onnistun välillä sabotoimaan hienosti suorituksia. Mutta se taitaa lajin henki olla. Paimennettu ollaan ja karitsoita tässä kovasti odotellaan. Kesälle pitäisi katsoa paimennuskisoja mikäli jonnekkin mielii lähteä. Kisamotivaatiota pitäisi itselle kaivella, tuntuu olevan tuo kilpailuhenki nyt vähän hakusessa. Iida on onneksi kisaillut minun koirilla epävirallisissa, joten koirat ei ainakaan ole ruosteessa, itse ehkä olen. Omat kuntoilut on sensijaa menneet hyvin. Juoksu ja salitreeni kulkee, vielä ois laardia poltettavana mutta pikkuhiljaa ;) Sitten vielä tämmöinen herkullinen kuva :D

laski-normal.jpg

                                                                      Ihana vararengas^

nyt-normal.jpg

Ja tadaa, ei enää vararengasta^